Vrácení zboží/ reklamace

Vrácení zboží/ reklamace
Pokud si zboží objednáte přes náš web a nesedí Vám velikost či se jedná o nevhodný dárek, je možné je do 14 dnů od doručení vrátit, nebo vyměnit formou vrácení a objednáním nového.
Zboží by mělo být samozřejmě neopotřebované a nenošené, tím pádem ani prané či cítit parfémem, aby byla reklamace vyřízena co nejdřív a kladně.
Dopravu reklamovaného, či vráceného zboží hradí zákazník na svoje náklady. V případě uznané reklamace máte nárok na vrácení částky, kterou jste museli zaplatit za zpětnou dopravu.
V případě výměny prosím ve formuláři využijte tlačítko vratka. Nejjednodušším způsobem pro Vás i Nás, je zboží vrátit a rovnou objednat nové. Ušetříme si tak několik e-mailů o výměně, dopravě, platbách atd. Vrácené zboží teda dořešíme jako běžnou vratku po jeho doručení k Nám a vy už můžete mít svůj nový kousek u sebe
Primární adresa pro příjem vratek a reklamací je :
Helena Vítů
Sídliště 587
41741 Krupka
email: helenaopavska@seznam.cz
+420 734457056
V případě, že chcete využít Zásilkovnu na pobočku, pošlete zboží na jméno Helena Vítů a pro dodání vyberte pobočku Zásilkovny v Krupce:
Buyfood
Bohosudovská 603
41741 Krupka
NEVÁHEJTE MĚ KONTAKTOVAT s jakoukoliv nejasností, vždy se nějak domluvíme.
S přátelským pozdravem
Señorita